Výstavy našich psích miláčků

03.08.2015 17:09


Když se ohlédnu za tím, co jsem již dokázala, mám velikou radost. Se všemi pejsky jsem absolvovala mnoho výstav, což není rozhodně jednoduchá záležitost. Mnoho jsem se tím naučila i pochopila. Jak to chodí, na co si dát pozor a věřít, že to vyjde.  Všechny akce jsou od nás dost daleko, takže je hodně co koordinovat.  


Vždy, když jedeme na výstavu mám psy načesané, ale nějak cestou je jim špatně, takže adrenalin celou cestu a pak, aby to dopadlo co nejlépe.  To nemůžete dělat bez obrovské lásky a citu ke svým pejskům.  Každá výstava je doslova prestižní záležitost a přesně tak k tomu páníčci přistupují.  Ta euforie, kdy to dopadne skvěle a víte, že to opět mělo obrovský smysl.



Plánuji, že na některou z výstav vezmu naše holky, aby viděly jak je to krásné a že mnoho dětí umí vystavovat pejska výborně. Vždy je krásný pohled na dítě se psem, jak se prochází v kruhu.


Jsou pejsci, které si upravuji sama, ale některé raději před výstavou svěřím do rukou stříhačky. Ta to umí skvěle.


Vždy mám naplánováno mnoho výstat, i když nemohu na všechny jet, například proto, že mám doma psí miminka. To je škoda, ale to riziko  nepodstoupím.


Takže stále je co řešit, dojednávat, zajišťovat.  V tom je kouzlo chovatelství zvířat.


Také proto každému zájemci vysvětluji, že nelze srovnávat štěňata bez rodokmenu s rodokmenem a mnoha povinnostmi s tím souvisejícími.  prostě bez určitých akcí bych pejska nezbonitovala a nemohla následně prodávat štěňata bez rodokmenu.