Štěňata v nových rodinách

06.08.2015 13:22

Je to vždy tak krásné i smutné, když naše psí děti odcházejí  do nové rodiny. Moc jim přejeme, aby se štěňata dostala do milující rodiny, která chápe, co je to malé štěně, že potřebuje hodně lásky, opatrnosti a pozornosti. Jakmile zjistím, že to tak není, jsem z toho moc smutná. Jednou se nám štěně vrátilo domů, protože páníček vůbec nechápal to, na co upozorňuji, že je to dítě a to brečí a zlobí. že potřebuje hodně lásky i trpělivosti.  Ale odkývají a někdy nechápou, a až doma vidí, že to chce  čas, aby si rodina se štěňětem sedla. Naštěstí je to vzácná výjimka. 


Tato vrácená fenečka zůstala u nás doma, už jsem neměla srdce ji zkoušet v jiné rodině. Je tak božská, stále za mnou chodí a chce se mazlit.  Moc dobře si to asi pamatuje a proto vyžaduje zvýšenou pozornost. Je tak mazlivá a pusinkovací.  Každou chvilku přijde, zaškrábe mi na noze, štěkne a chce pochovat. Dá mi pusinku a jde si opět hrát.  Potřebuje jistotu, že je milovaná, stejně jako lidské děti.


Není třeba v tom hledat cokoliv jiného.


Já osobně všem páníčkům mimo ústních informací poskytuji velmi podrobný informační manuál, aby si mohli zjistit, připravit, co je třeba, vyptat se a nebyli zaskočeni.

Vím sama,  jak to bylo se mnou, když jsem si pořídila první štěně a netušila, co to přinese a celá rodina byla vzhůru nohama.


Také proto všem zdůraznňuji, volejte kdykoliv budete něco potřebovat objasnit, doplnit, vysvětlit, a to denně do 22 hodin či dle domluvy i déle.  Neváhejte a využijte toho, nebývá to samozřejmostí.