Máme doma psí miminko, nádhernou bišonku frise

31.07.2015 10:22


Tak jsme si jednoho dne domů přivezli malou bílou kuličku, vyděšené štěně netušící  co se vlastně děje. Kde je máma a bráškové?  Od prvního dne, okamžiku jsem našim malým princeznám vysvětlovala jak je štěně malé a citlivé, a když nechtějí, aby plakalo tak na štěňátko musí být hodné a moc opatrné.

 

To už jsme měli připravený pelíšek a ostatní věci, aby se štěňátko mohlo napapat a i si pohrát.  Ale každý , kdo si pořídil malé psí miminko ví, že se chce hlavně chovat, mazlit, pusinkovat a cítit se bezpečně.  Protože večer plakala, vzala jsem si pelíšek k sobě do ložnice a tam spala v klidu u mě.  Každé kníknutí mě probudilo a pohlazení postačilo, aby v klidu usnula a spala až do rána.  Nejvíc jsem pobavila syna a pak celou rodinu mým uspáváním pejska , když jsem Bibinku položila do pelíšku a uspávala"hají, spinkej". Začal se smát, že to není on, ale pes. Byla tak sladká, roztomilá.


Okamžitě jsem musela začít s výchovou dodržování hygieny, protože loužičky a hromádky kdekoliv rozhodně nejsou příjemné.  Později, když jsem měla již více pejsků byla tato zkušenost k nezaplacení.  I když máme domek, je třeba naučit pejska hygienickým návykůlm a pravidlům společného života

 

Od té doby už bylo v naší rodině velmi veselo, živo a vše se točilo nejen okolo našich slečen, ale i štěňátka.  Protože naše princezny u nás nebydlí, ale s rodiči v karlových Varech vždy se velmi těšily k nám, jak si budou hrát.


Vůbec nelitiji, že jsem si vybrala fenku a ne pejska. Je nejen nádherná, roztomilá a živá, ale i skvělý mazlík. Hárání fenky až přijde čas? S tím si poradím, určitě bych nikdy nenechala kastrovat štěně, kastrace pejska je velmi nepříjemný zákrok, a když si pořizuji fenku, musím s tím počítat a ne fenku zbytečně ničit.

Kontaktujte nás