Když do naší psí smečky přišla kníračka Edrinka

04.08.2015 07:22

Jednoho dne jsem si řekla, že bych si ráda k fence Frenni  pořídila  parťačku pro hry i chov. No hledala, rozmýšlela jsem velmi dlouho, protože není jednoduché sehnat štěně  zdravé s perfektními klouby po rodičích, předpoklad do budoucna.  Kníračů není v ČR tak moc a najít vhodou fenku, aby vyhovovala všem požadavkům  budoucího chovu není jednoduché.  Proto, když jsem viděla na internetu možnost získat krásnou fenku neváhala jsem .  To bylo přesně co jsem chtěla. krásné štěně, s vynikajícími předpoklady po rodičích multi šampionech. V ní jsem nalezla budoucnost, pokračování chovu.


Když jsem si  Edrinku přivezla domů,  bylo velmi veselo. Frenni i  Royk si s ní okamžitě začali hrát. Musela jsem dávat pozor, protože pro ně to byla fajn pískací hračka.  Vzala jsem ji do bytu a velmi si sedla s havanačkou, v té době byly obě téměř stejně velké a to Edrince velmi vyhovovalo. Spaly spolu a  tak si bez jakýchkoliv problémů zvykla v naší rodině.


Když byly Edrince 4 měsíce, začali jsme jezdit na výstavy, "ať si holka zvyká" a nebyl problém. Jak byla ještě malá přizpůsobivá nechala si vše líbit, aby na ni sahali cizí lidé, aby se jí dívali na zuby, hladili jí. Vše si nechala líbit a užívala si pozornosti.  Proto vřele doporučuji začít s výstavami co nejdříve.  Než se pes začne bát okolí. V pubetě pak už bývá problém. Takto je to naprosto přirozené a pejsek i my jsme si to užívali.


Je velmi příjemné, když vidíte jak je vše v pohodě a všichni vašeho pejska chválí, jaký je to pohodář.


Každému, kdo touží po akčním a přitom pohodovém, vyrovnaném pejskovi, ať si knírače pořídí a věnuje se mu od prvního okamžiku