Co mě zaujalo na bišonkovi, malém psíku

02.08.2015 19:33

Bišonek je nádherný malý pejsek. Velký mazel, kamarád a rád se pusinkuje. To jsem pochopila okamžitě, jakmile jsem měla to štěstí si jej přinést domů. Bílá kulička, která neustále sledovala, kde jsem a brečela jakmile jsem se vzdálila.  Když mi chovatelka řekla, že jsou jako děti, pochopila jsem brzy, co tím myslela.  Proto každému, kdo zatouží po pejskovi menšího typu, ale chce více než jen pejska na gauč vřele doporučuji jak bišonka frise, bílého  kadeřavého pejska či barevnou ruskou bolonku. To je pejsek všech možných barev, ale velký divoch. To jsou skuteční neposedové a velmi živelní pejsci.  Vždy, když jsem si kupovala štěně, hledala jsem s rodokmenem, abych měla "jistotu", No jistotu, spíše šanci na kvalitní štěně.  Zejména, když jsem počítala s výstavami a uchovněním bylo to důležité rozhodnutí.  V té době jsem již věděla, jaký je zásadní rozdíl mezi psy s PP, či bez PP. Až časem jsem pochopila, že ne každé štěně je ideální a na co si dát pozor, co si ohlídat.

Proto, když já prodávám štěňata, vždy se ptám jaké štěně  hledají a proč, abych se snažila vytypovat nejlepší možné štěně pro konkrétní potřebu.


Postupně jsem si pořídila štěňátko Barevná ruská bolonka či Havanský psík. Jsou to různá plemena, i když patří hystoricky pod bišonky.  Právě proto, že jsou různí, jsou tak zajímaví, kouzelní a přitažliví.  každý má jinou srst, jiné nároky, ale zejména povahu.  A tím mě doslova dostali.