Čím mě učarovala plemena bišonků či kníračů středních

02.08.2015 16:39

Proč jsem zvolila tato plemena?

poměrně dlouho jsem zvažovala jaká plemena, rasu zvolit, aby vyhovovala mým tužbám,  i  se vzájemně doplňovala

Bišonci, malí psíci jsou pejsci typičtí bytáci, ale s potřebou  pohybu, běhání venku, řádění v přírodě a přitom doma nepotřebují velký prostor. Navíc, když jsem tato plemena viděla, prostě mě uchvátila. Jsou to pejsci mnoha typů, ras i  vlastností. Jedna rasa je živější, lumpíci řádiví, druhá klidnější, pohodlnější. V podstatě jsem rychle pochopila, že si každý najde to, co mu prostě sedne.


I s malým plemenem můžete dělat sport, chodit na poměrně dlouhé vycházky, agility, Canisterapii aj.aktivity. 


Časem jsem si uvědomila., že je to sice paráda, ale mě velmi oslovují i plemena středních velikostí, něco jako protipól bišonků, psíků.  Když jsem chodila na cvičák s bišonkou, viděla jsem tam několik ras střeďáků. Nakonce jsem se zamilovala do knírače středního pepřáka. Velmi výjimečné, cílevědomé plemeno psa, aktivní, temperamentní a velmi dobře vycvičitelné. Také jej má velmi málo lidí, takže logicky jsem si říkala, že by o štěňata tohoto plemena mohl být zájem.  Málokdo ví, že jsou to i vynikající hlídači a přitom neagrasivní.  Dokonce projevili zájem myslivci, protože knírač je přímo skvělý pes do lesa.